ChientaHatiKitaAwak :*
Tukang Merapu!

Navigation : touch hover image



Drama Pengarah Pelakon

Welcome :) Status : Appreciate me while im stil with you.



Have A Seek!

Instagram
Kesayangan!



Choose Your Favourite!

Immersion Programe w// SEMESRA

                                 "Setiap pertemuan pasti ada perpisaan."

Tali persahabatan yang terjalin dalam seketika masa memberikan kenangan yang amat mendalam dalam diri. Walaupunn duduk dekat SEMESRA tuu hanya untukk 5 hari, tapi banyak kenangan yang dapat aku kumpul dengan diaorang. Dapat kelas yang awesome, budak-budak dia sempoi, cikgu yang sporting, always support kitaorang. Selalu bagi kata-kata semangat.


The First dengan Second day tuu agak kekok sikit. Lagi-lagi bilaa dekat Dorm. Tapi Alhamdullilah dapat sesuaikan diri masa hari ketiga. Dah ingat nama budak-budak dalam kelas tuu. Act, diaorang panggil nama gelaran. Hoho! Masa hari pertama masuk kelas jer dah kena perkenalkan diri. Kira okaylah lagi.


Dapat mentor. Nama dia Izzaty Zaidi. Budak-budak ni panggil dia Zaty Z'. Aku suka tengok dia gelak. Comel gila. Hahahaa! Aku satu kelas dengan Kechik and Ayunii. Budak-budak dia lebih kurang 5 Mercury. Cuma bila takde cikgu kitaorang 'party' diorang tidur. Kenalah faham. Budak asrama.



 That's Zaty Z' my mentor. Dia sentiasa happy go lucky. Even dia tak selalu dengan aku, tapi dia always jadi yang terbaik bagi aku. Love yaa Mentor :**


Setiap pertemuan yang baru mesti ada rumors right? Macam tu jugak kitaorang. Maybe sebab kitaorang orang asing. So, peratusan diperhatikan tu lebih sikit. Hahahaa! Masa tiga hari pertama tu aku always wonder bila boleh balikk. Tapi bila dah hari ke-empat dengan ke-lima tu baru terasa the bond between aku dengan kelas 5 Galileo.




Diaorang sangat baik. Tersangat. Ingat lagi masa malam Khamis. Diaorang susah payah buat Farewell paper, tangkap gambar segala bagai. Diaorang ada semangat kerjasama yang kuat. Tak kira lelaki, tak kira perempuan.



Dekat sana aku jumpa 'awek' baru. Orang panggil dia Emon. Wuuuuu~ Act, nama Emon tu Aqil yang bagi. Aqil cakap dia panggi Emon sebab suara dia macam Doraemon. lol! Lawakk lahh Aqil nii.


Yang terpahit jua termanis, semuanya bagiku terindah. Ku ingati buat selama-lamanyaa.





That's my Emon. Muka dia familar gila. Tapi tak tahu dekat mana. Hahahaa!



Dekat sana aku jumpa orang yang sama minat BIGBANG dengan aku. Nama dia Nadhirah. Tapi orang panggil dia Wonka. Memangg gila ahh. Dapat classmate yang sama minat. Hahahaa!. Btw, dalam kelas tu punn aku KD dorm aku. LM II. Kitaorang panggil dia Wily. Sporting punyaa KD. Tapi bila dia marah, sumpah aku takut. Memangg betul-betul punyaa marah. Dia always tolong aku kalau aku ada masalah dalam Dorm. Budak-budak Dorm tu pun baik gila.
Selalu lepak sama. Memangg rapat gila ahh aku tengok budak-budak LM II.



Wily. Kalau aku jumpa dia lagi memangg panjangg sepatah dua kata yang aku nak ucap dekat dia. Wkwkwkwk xD Apa-apa punn aku rindu gila-gila dengan diaorang. Cuti haritu pun diaorang always tegur aku. Rindu katanyaa. Lagi-lagi Aqil. Hahahaa! Aku rindu korang jugak. Insya-Allah, kalau takde halangan aku datang open day korang. 5 Galileo always in heart. You're guys awesome. Full of awesomeness.






Thousands and special thanks to : Zaty Z' , Wily, Emon, Wonka, Tacha, Amizza, Kimbell, Fafat, Fatihah, Fika, Dinie, Kecikkk, Ayuni, Fatin, Farah, Syamiela, King, Shahiir, Nazri, Zikri, Aqil, Haidhar, Raimi, Ikhwan, Solihin, Syukri, Shimir.



PART OF THEM :~









Disini jua memori tercipta. Walau seketika terjalin kasih kita. Mungkin disini kitakan terpisah kenangan bersama, tiada ku lupa.