ChientaHatiKitaAwak :*
Tukang Merapu!

Navigation : touch hover image



Drama Pengarah Pelakon

Welcome :) Status : Appreciate me while im stil with you.



Have A Seek!

Instagram
Kesayangan!



Choose Your Favourite!

Adik Kesayangan :D

First day sekolah, orang pertama aku cari, adik-adik kesayangan aku. Semua aku jumpa pagi tu. Except sorangg. Budak nii selalu lepak pagi-pagi dengan aku dekat canteen sekolah. Nama diaa Sabrina Harituu aku cari dia takdee. Yang ada Fredique jer. Okay. 


Aku ingat dia datang lambat. Well, biasalah. Cuti sekolah. Aku punn duduk relax jerlah. Then masa rehat aku cari dia jugak. Act, budak F4 senang nak cari sebab diaorang ada Orientasi dekat Dewan. Punn tak jumpa jugak. Aku tanyalah Fredique kut dia ada nampak Si Sabrina nii, Fredique pun tak tahuu. Aku punn okay jerlah. Manalah tahuu kutt dia ubah angin lepak dekat Library pulakk. Kan ?



SABRINA


Comel rite ? LOL! xD Okay. Sambung balik. Masa balik pun akku cari dia. Well, sekolah aku tuu jenis beratur panjang-panjang macam nak beli tiket bola. Masa tengah beratur tuu, jumpa pulakk Niena dengan Eira. Aku tanyalah diaorang kalau-kalau ada jumpa Sabrina. Terperanjat gila bila dengar yang Si Sab ni dahh pindah. Aku punn, macam ' Ouh. Okay'


Aku nak text dia, tapi phone dia pulak off. Rasa nak cekik dia pun adaa. Sabar jerlah. Last sekali aku mention dia dekat Twitter. Kayy, barulah nak cakap dah pindah. Aku hempuk dengan kamus dewan karang tahulahh -.- Tapi aku happylah jugak bila dengar dekat sana dia happy. Aku just mampu doakan yang terbaik untuk dia jer. Nak lebih-lebih tak mampu.

Tapi rindulah jugak dekat dia. Kalau tak, pagi-pagi lepak dengan dia mesti cerita pasal Exlah. Pasal Atynlah. Mirullah. Macam-macam. Tapi kengkadang seronok woo dengar cerita dia. Sebab dapat release tension aku jugak kengkadang. Tergelak sana sini. Bagi nasihat even aku nii bukanlan terer sangat bab jiwang-jiwang nii. Tapi apakan daya. Sekarang dia dah takdee :'(


Tapi takpee. Patah tumbuh, hilang bergantikan ? Yang penting aku masih lagi ada adik-adik kesayangan aku yang lain. Such as Fredique, Akmal, Naqmal. Diaorang permata hati aku selain BD. Ehh ? Cewahhh xD Naqmal punn baru baik dari Virus. Kesian kay. Kesian. Risau betul dia pasal Add Math. Takut tak dapat catch up. Its okay lah Naqmal. Kakak kau ni kan ada. Manfaatkan dia sementara dia masih lagi bersekolah :P



NAQMAL


Dia pun dah jarang webcam dengan aku. Aku bz. Dia pun bz. So, takde masa. Kengkadang rindu jugak dengan concert free dia tuu. Walaupun sumbang tapi boleh lah tahann. Takde sumbang sangat sampai tahap pecah cermin :3 LOL!


Akmal still lagi havoc macam biasaa. Tapi sekarang dia dahh tak lagi nak mengepau aku. Kalau takk, balik jer sekolah mesti cari aku. " Akak nak air ". " Akak lapar ". Tapi aku bukannya kesah sangat punn. Dia memang macam tuu. Just sekarang nii aku pulak yang offer. Dah dia taknak, Lantak dia lahh xD *gelak jahat*



AKMAL


Dulu satu geng dengan Akmal ni (selain Ehsan) ada lagi sorang. Adeeb. Tapi dah pindah. Okay. Itu punn Ehsan yang bagitahu. Jauh jugak dia pergi. Pahang sanaa :3 Kalau tidak, dia dengan Akmal sama jer. Kerja menghabiskan duit aku. LOL! xD Tapi macam Sabrinalah. Rindu jugak dekat dia. Rindu dengan gila-gila dia. Well, nak buat macam mana. Kalau ada jodoh, Insya-Allah jumpa :)


ADEEB
Hopefully dia semua baik-baik aje :)