ChientaHatiKitaAwak :*
Tukang Merapu!

Navigation : touch hover image



Drama Pengarah Pelakon

Welcome :) Status : Appreciate me while im stil with you.



Have A Seek!

Instagram
Kesayangan!



Choose Your Favourite!

Naqmal..... 0hh.... Naqmal.....

Selamat Hari Raya ~ LOL ! Harini raya ke berapa ? Wkwkwk xD Aku sendiri tak ingat. Hehehee.. Tak ada semangat langsung nak beraya. Sabar jer lahh --'


Aku malas nak update awal-awal nii. Atas sebab terpaksa dan dipaksa, so, aku terpaksa update jugak. Semua Si Naqmal ni punya pasal. Haih -.- Menguji kesabaran jari jemari aku.




Naqmal cabar aku. Dia suruh update cerita pasal dia dari mula aku kenal dia sampai sekarang. Memori yang sedih, gembira, pahit and everything yang berkaitan pasal dia. Apa yang aku suka pasal dia and semua lahh. Masa aku baca tu, I just like " Sumpah aku malas " Tapi nak buat macam mana. Buat jerlahh. Dia merayu tuu :3 Wkwkwk xD






Aku malas nak cerita dari awal. Kalau nak tahu, pi cari entri kat bawah-bawah tu. Ada pasal dia. Malas lah hai aku nak ulang banyak kali -.- Hikhik :D  







Aku suruh dia bagi whislist dia dekat aku. Sumpah aku tergelak bila baca. First, is about what he loves :-



  • Family ( Ofcouselahh kan ? )
  • Aku . (Eh ? why me ? Let it be than)
  • Friends (Kami Buddyz *tetiba*)
  • Cikgu-cikgu (Tak sangka aku)
  • Avenged Sevenfold (Budak hardcore. Normal letuww)
  • Football (Hajat nak masuk sekolah sukan :P)
  • Christiano Ronaldo, Messi & Neymar (Idola maybe?)
  • Guitar, Drum (Budak selalu buat concert free bila webcam dengan aku xP)
  • Bantal busuk ( Watta ? Wujud lagi rupanya. Hahah xD)
  • Gym (Ajet ada sixpack -,-)

Aku tak sangka dia bagi sekali list nii. Rasa nakmuntah hijau bila baca punn ada :P Wkwkwk xD Thing he loves about me :-



  • Baik (Tang mana ?)
  • Penyanyang (Tak ada maknanya)
  • Love him ( Puihh ! Hakhak )
  • Pendek (Woii, Perli ke sindir -.-)
  • Comel ( *Lahh sangat* )
  • Ada sikit calon isteri, comel & pendek ( Malangnya, awak takada dalam ciri-ciri calon suami idaman :P )
  • Not so sosial but sporting ( Erk ? I guess ? )







Konon nak cerita gempak macam enrti Senget aku *Madan* Wuuuu~ Over jer -.-'Budak selalu mempra-habiskan duit aku. Haish -.- Hakhak xD Kayy joke :P

Aku ingat lagi. Tahun ni jer RM110 aku habis dekat dia. Mula-mula nak hadiah hari jadi. Baju WWE. Bagi jer lahh. Nama punn hadiah. Lepas tu pulakk mintak lagi RM60 mula-mula nak beli baca WWE lagi, lepas tu tukar pulakk. Nak baju bola hape ntahh. Tak nak bagi tak sampai hati pulakk. Haih -.- bagi jea lahh. Aku tak kesah sebenarnya, jangan dia salah guna duit tu sudahh :D


Budak kengkadang ajet jugak depan aku. Dia ada tanya, tapi aku tak ingat bila. 


Dia cakap : 


" Dalam ramai-ramai adik angkat akak, mana yang akak paling sayang ? " 


Aku jawab :


" Akmal kutt :P "


Dia tanya lagi :


" Naqmal ranking ke berapa? "


Bila aku baca, terus aku tunjuk dekat abang aku. Abang aku cakap, 


" Nampak tak ke-hot-tan kau tuu. Ramai naa adik angkat. Haa, budak nii ranking berapa ? "


Rasa nak sepak jer abang aku tuu. Aku punn jawab lahh :


" Hot kepala kotak hang -.-' Naqmal ranking numb. 2 aku rasa. Rasalahh, ke belakang lagi ? Hakhak "


Dengan senang hatinya abang aku cakap :


" Kenapa tak terangkat jer terus dengan dia ? Hakhak xD "


Lepas tu, bla macam tuu jer. Sakit jiwa aku dengar --'

Kengkadang kan, aku wondering jugak. Kenapa aku tak boleh letak dia dalam list ciri-ciri lelaki idaman aku ? Pelikk. Aku sendiri tak tahu kenapa. Apa yang kurang punn aku tak tahu.

Si Naqmal ni selalu buat concert free bila webcam. Tahan telinga jerlahh. Tapi fun lahh jugak dengan dia menyanyi walaupun sumbang. Wkwkwk xD







Anyway, budak ni jugak selalu buat aku happy bila time aku sedih. Bak kata abang aku, dia ni penyelamat. Kelakar bhaii aku dengar xD Madan pulak cakap, dia ni macam pengembali senyuman aku. Woahhhh :o  Sampai kesitu kauu :D Sebab apa ? Asal ada text masuk jer mesti nama dia. Automaticly jugak aku akan straight senyum :))




Walaupunn aku tak boleh nak anggap dia lebihh dari adik, aku berharap dapat bakal suami yang funny macam dia. Tapi taknak dia lahh :D *Sorry Naqmal*





Hikhik ;D Tu jea yang mampu aku taip. ILoveYouu like a love song babyy :*  Byee *Wave hands*