ChientaHatiKitaAwak :*
Tukang Merapu!

Navigation : touch hover image



Drama Pengarah Pelakon

Welcome :) Status : Appreciate me while im stil with you.



Have A Seek!

Instagram
Kesayangan!



Choose Your Favourite!

OMG Its #GDWTMY #OOAK

Ehem ehem *test suara* Meguri meguru kisetsu no tochuu de~ *nyanyi* Eh ? tu lagu ARASHI bukan G-DRAGON. HAHA :'3
Super excited aku nak maklumkan bahawa semalam 22 Jun 2013 aku berada di Stadium Putra Bukit Jalil untuk menyaksikan Concert G-Dragon World Tour Malaysia, One Of A Kind bebeh :*

Bangga dohh dapat pergi. Finally, dapat jugak pergi jumpa Bias kesayangan. Auuwwmmmm~ Sampai sana pukul 4.55 petang. Ingatkan yang paling awal, sekali sampai, makkk ! Kemain ramai orang beratur. Tak tahulahh pukul berapa diaorang start beratur -.- Sepanjang-panjang tidak dengan pegang banner and crown light stick. Wuuuu~~










Masuk jer Stadium terus amik gambar pentas. Walaupun sebenarnya menangkap gambar adalah di larang . Wuuuuu ~! *Kesah pulak aku*
Bertuahnya aku dapat VIP Seat (Numbered Seat). Haha :'D Tu pun sebab ada Sorang Chinese Girl ni nak tukar tempat. Aku pun apalagi, terima dengan hati yang terbuka lahh :'3 Kesian cousin-cousin aku yang lain. Maafkan saya ! *tunduk* 


 a) Gambar atas tu masa kitaorang beratur nak masuk
 b) Gambar pentas. Wuuu~~ So much wire and lighting there



Dah masuk cari tempat duduk semua baru aku perasan. Dekat VIP Seat kebanyakkannya semua Chinese. Melayu tak ramai. Wuuu~~ Nak dekat 2 jam duduk baru ada gimic. Mulalah masa tu orang duk memanggil nama laki aku. Wuuuu~~ Aku pun join the club jugak xD







Even duduk atas kerusi plastik biasa pun, tetap rasa excited dia tu. Wuuu~~ See ? Ramaikan Chinese ? Huhu :'D Memang enjoy gila fangirling 2 jam kat situ. Lagi bila time Taeyang keluar. Actually Taeyang jadi Special Guest GD hari tu :'3.Mula lah manusia kiri dan kanan aku terjerit macam orang histeria --'
Sakit telinga aku -.- Yang nangis pun ada :'3 Tapi itu lumrah kayy :D *ayat over*



Bak kata orang, ' Two Bad Boy on the stage ' Wuuuuu~~ Memang gempak habislahh bila diaorang nyanyi lagu Fantastic Baby. Kitaorang kat bawah ni, sekejap duduk, sekejap berdiri. Penat fangirling. But, its worth it :'D 











For 20 minutes concert break, GD Buat annoucement yang BIGBANG akan buat comeback tahun ni !!! Wuuuuu~~ Masing-masing excited wehh :'3 Rindu dengan diaorang. Lagi-lagi dengan lagu Alive diaorang. Wuuuu~~ Best dohh. Kalau boleh, nak pergi jugak kalau diaorang buat Comeback Tour Concert. Huhu :p










Apa-apa pun. Hari tu is the best day ever ! Dapat tengok GD and Taeyang secara dekat. Tak tidur dua harilahh aku macam ni :')
Setiap malamlahh aku tenong gambar yang amik amik nii. Bangga dohh






Memang lepas tu aku buat kawan-kawan aku jealous habis :'3 Jahat tak ? Ahaks :D Tahu tu :p *mehrong* Lepas ni ULBS BI aku senanglahh. Aku cerita pasal experiance aku jerr. Itu yang aku tahu :p Ahaks :D