ChientaHatiKitaAwak :*
Tukang Merapu!

Navigation : touch hover image



Drama Pengarah Pelakon

Welcome :) Status : Appreciate me while im stil with you.



Have A Seek!

Instagram
Kesayangan!



Choose Your Favourite!

Appreciation Post: Meleffyu Senget (Madan) ♥

Assalamualaikum. Hewhew :3 Blog berhabuk --' *lap skrin lappy*

For the entri today : Meleffyu Senget ♥  
Memang aku sayang kau pun ! Haha :D

Dia selalu ada dengan aku bila aku perlukan dia. Dia tempat aku mengadu , dia jugak tempat aku mengutuk :p Mana ada dia, kat situ ada aku :') *jelly tak ?*



Panjat pokok sama-sama, buat nakal sama-sama, the truth is, aku memang sayang kau. Sayang sangat sangat :) Sejak peristiwa MNH tu , kau selalu call aku then cakap


"Kau kena kuat semangat. Kalau aku satu sekolah dengan kau, dah lama aku cepuk mamat tu"  


"Kau jangan risau okey. Selagi aku ada, aku akan jaga kau!"

Seriously, bila kau cakap macam tu , aku tak tahu kenapa aku tersenyum sendiri *muka merah* Kau memang baik !


Ada yang tanya kitaorang haritu, acah acah macam ranking rapat kiraorang ahhh.


"Dari 1-10 berapa agaknya markah korang?" 


Automaticly kitaorang cakap


"11" *pandang each other gelak*



Even aku selalu paksa kau buat itu, buat ini, kau tak kesah punn. Bak kata kau "Janji kau ada. Semua aku buat sayang :*" Aww~~ *melting* 


Kau sanggup text and massage aku hari-hari sebab nak cakap


"Kau dah makan belum?"  

"Pergilah makan. Nanti sakitlah"  


"Dah solat belum? Meh aku Imamkan meh" *teringat kat Naqmal* , 


"Asal tak angkat call aku tadi?"  


"Asal lama kau tak text aku?" 


So sweet of you Madan :') Kau tak pernah sekali pun miss untuk call and text aku. Aku jer yang malas nak angkat or text kau balik. Tapi, aku tak pernah merungut, sebab aku tahu kau aku keep text aku sampai aku balaskan ? Haha :D aku tahu tu :p Tapi, kinda annoying actually *mehrong*







Sebagai tanda penghargaan , aku letak gambar kau dengan aku masa raya hari tu sebagai DP Facebook aku.
Sumpah aku cakap , selain Miee Mye kau lah orang yang paling aku sayang ! Kau sanggup tak text GF kau semata-mata nak dengar masalah aku. Aku hargai tu. *sangatt*

Bak kata kau "Aku sayang semua family aku. Lagi lagi kau pendek" 

Kwajaaa jugak kau niiiii 








I hope you do well in you SPM sayang. Jangan fikir pasal aku, tapi focus SPM kau. Buat yang terbaik. 8A+ kau janji dengan akukan ? Insya-Allah. Aku tahu kau boleh buat ! Madan kan hebat ?

 Insya-Allah, aku boleh jaga diri aku baik-baik. Thanks sebab kau sanggup jaga aku kat Hospital yang membosankan masa aku patah tangan dulu. Even hanya dua hari. Thanks ahh sanggup turun dari Klang sebab nak tengok akuu. Sebaik Pak Lang tak ngamuk kau ponteng sekolah masa tuu. 





Satu jer yang aku keliru. Kau suka aku ekh ? *perasan* Aku tak tahu, kenapa sampai sekarang kau masih jealous dengan  G-DRAGON . Pelik aku. BIGBANG tu dah tentu tentulah laki aku. Nak jealous pehal? *troll face* 


Anyway, for all these years, thank you. Ni lebiih kurang macam appreciation post aku ahh untuk kau. Ahaks *peace* 




Please jangan tinggalkan aku :'( I realyy need you Senget. You always be with me no matter how condition was it. Meleffyu Senget !


Aku harap, aku akan dapat Boifee macam kau. Selalu ada dengan aku. Terima kasih sebab jaga aku, lindungi aku macam adik kau sendiri. *lap air mata* ILoveYouu Madan. You're my best COUSIN in the world. ILoveYouu Cousin :* *Muah pipi kiri muah pipi kanan*




P/S : Nasib baik kau COUSIN aku. Kalau tak, dah lama aku mintak kau jadi Boifee aku. Kau tahu tak ? Hewhew :3